СТАТУС МОГО ЗАМОВЛЕННЯ - "В ОБРОБЦІ", КОЛИ ВІН БУДЕ ВІДПРАВЛЕНИЙ?

ЯКІ СПОСОБИ МІЖНАРОДНОЇ ДОСТАВКИ ДОСТУПНІ?

БЕЗКОШТОВНА ЕКОНОМ ДОСТАВКА

СТАНДАРТНА ДОСТАВКА

ЕКСПРЕС ДОСТАВКА

МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ВСЕ ЩЕ НЕ ДОСТАВЛЕНе, ЩО РОБИТИ?

ЯК Я МОЖУ ВІДСТЕЖИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

ЧИ ПОТРІБНО СПЛАЧУВАТИ МИТНІ АБО ІМПОРТНІ МИТА? 

СТАТУС МОГО ЗАМОВЛЕННЯ - "В ОБРОБЦІ", КОЛИ ВІН БУДЕ ВІДПРАВЛЕНИЙ?

Якщо статус вашого замовлення показує "в обробці", це означає, що ми намагаємося якомога швидше зібрати ваше замовлення, щоб вислати його вам. У періоди, коли ми отримуємо багато замовлень (наприклад, початок нового сезону або розпродаж), цей статус може стояти трохи довше звичайного. Але не турбуйтеся, ми робимо все можливе, щоб ваше замовлення було доставлено вчасно. Ви отримаєте електронного листа, як тільки ми відправимо ваше замовлення. 

ЯКІ СПОСОБИ МІЖНАРОДНОЇ ДОСТАВКИ ДОСТУПНІ?

Ми знаємо, як для вас важливо отримувати замовлені речі вчасно, особливо якщо ви вибрали щось до особливого випадку. Ми використовуємо величезну мережу кур'єрів по всьому світу, щоб переконатися, що ви отримаєте своє замовлення якомога швидше.
Ми вибираємо кур'єрів залежно від ваги та розміру посилки, а також від способу доставки.
В даний момент ми можемо запропонувати нашим міжнародним клієнтам безкоштовну економ-доставку, стандартну доставку та експрес-доставку.
Безкоштовна економ-доставка доступна для замовлень, загальна вага яких не перевищує 2кг. При виборі безкоштовної-економ доставки, номер відстеження посилки не надається.
Стандартна доставка та Експрес-доставка є відстежувати послугами, ми надішлемо вам посилання для відстеження, як тільки посилка покине наш склад. .
Ви також зможете відстежити ваше замовлення, за умови вибору стандартної, або експрес доставки, якщо зайдете в ваш Особистий Кабінет і перегляньте ваші останні замовлення. Просто натисніть на кнопку «Відстежити це замовлення», і вам відкриється сторінка для відстеження обраного кур'єра.
Вибір транспортної компанії та способу доставки надаються покупцю на етапі оформлення замовлення.
Вартість доставки залежить від ваги посилки, транспортної компанії, країни призначення вантажу, і автоматично розраховується в кошику при оформленні замовлення.
Ви завжди можете розрахувати вартість доставки замовлення. Додайте товар в корзину, натисніть кнопку "Оформити замовлення", у вікні, вкажіть місто доставки замовлення і натисніть кнопку розрахунку вартості доставки.
Коли Ваша посилка пройде митне очищення, Ви отримаєте лист про це, потім, представники служби доставки подзвонять Вам за день до доставки і обговорять зручні для Вас час і адресу доставки.
ВАЖЛИВО! У разі вибору способу доставки без номера відстеження, наш магазин, а так само транспортна компанія не несе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки. Покупець самостійно оцінює всі ризики при виборі способу доставки без номера відстеження та покладає на себе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки, відправленої без номера відстеження. 

БЕЗКОШТОВНА ЕКОНОМ ДОСТАВКА

Мінімальна сума замовлення - відсутня.
Максимальна вага посилки - 2 кг.
Вартість доставки-безкоштовно.
Без номера відстеження
До 28 робочих днів *
Після відправки з нашого складу і проходження митниці посилка доставляється місцевим державним поштовим оператором.
Ви отримуєте повідомлення про прибуття посилки НА ВАШ поштову скриньку і після цього зможете забрати замовлення з найближчого поштового відділення, НАДАВШИ ДОКУМЕНТ, що засвідчує особу.


* Ми намагаємося вкластися в зазначені терміни, але у зайняте час (включаючи розпродажі) доставка може знадобитися більше часу. Іноді через технічних оновлень або непередбачених обставин (наприклад, погодних умов) деякі способи доставки можуть бути недоступні, крайнє час розміщення замовлення може бути зрушене, або ж терміни доставки можуть бути збільшені. Але в таких випадках ми завжди робимо все можливе, щоб звести подібні тимчасові зміни до мінімуму. Ми не несемо відповідальності за затримку з доставкою замовлення транспортною компанією. 28 днів - приблизний термін безкоштовної-економ доставки. При обробці замовлення ми залишаємо за собою право або відправити Ваше замовлення повністю, або частково, у разі повернення товару зі складу постачальнику з яких-небудь причин.
ВАЖЛИВО! У разі вибору способу доставки без номера відстеження, наш магазин, а так само транспортна компанія не несе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки. Покупець самостійно оцінює всі ризики при виборі способу доставки без номера відстеження та покладає на себе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки, відправленої без номера відстеження. 

СТАНДАРТНА ДОСТАВКА

Мінімальна сума замовлення - відсутня.
Максимальна вага посилки - 4000 кг.
Вартість доставки-автоматично розраховується, залежно від ваги посилки, обраної транспортної компанії, країни призначення вантажу.
Номер відстеження надається.
До 20 робочих днів *
Після відправки з нашого складу і проходження митниці посилка доставляється місцевим державним поштовим оператором.
Ви отримуєте повідомлення про прибуття посилки НА ВАШ поштову скриньку і після цього зможете забрати замовлення з найближчого поштового відділення, НАДАВШИ ДОКУМЕНТ, що засвідчує особу.


* Ми намагаємося вкластися в зазначені терміни, але у зайняте час (включаючи розпродажі) доставка може знадобитися більше часу. Іноді через технічних оновлень або непередбачених обставин (наприклад, погодних умов) деякі способи доставки можуть бути недоступні, крайнє час розміщення замовлення може бути зрушене, або ж терміни доставки можуть бути збільшені. Але в таких випадках ми завжди робимо все можливе, щоб звести подібні тимчасові зміни до мінімуму. Ми не несемо відповідальності за затримку з доставкою замовлення транспортною компанією. 20 днів - приблизний термін стандартної доставки. При обробці замовлення ми залишаємо за собою право або відправити Ваше замовлення повністю, або частково, у разі повернення товару зі складу постачальнику з яких-небудь причин. 

ЕКСПРЕС ДОСТАВКА

Мінімальна сума замовлення - відсутня.
Максимальна вага посилки - 500 кг.
Вартість доставки-автоматично розраховується, залежно від ваги посилки, обраної транспортної компанії, країни призначення вантажу.
Номер відстеження надається.
До 5 робочих днів *
Доставка кур'єром за вказаною адресою!
Після відправки зі складу і проходження митниці посилка доставляється службами DHL, TNT, EMS.
Ви отримуєте повідомлення (після проходження митного очищення) з номером відстеження і можливістю вибору зручного часу доставки. Зазвичай доставка кур'єрською службою здійснюється з 9 до 18 по робочих днях.
Якщо вас немає за вказаною адресою під час доставки замовлення, кур'єр залишить повідомлення з інформацією про те, яким чином ви можете забрати своє замовлення або вибрати новий час доставки.


* Ми намагаємося вкластися в зазначені терміни, але у зайняте час (включаючи розпродажі) доставка може знадобитися більше часу. Іноді через технічних оновлень або непередбачених обставин (наприклад, погодних умов) деякі способи доставки можуть бути недоступні, крайнє час розміщення замовлення може бути зрушене, або ж терміни доставки можуть бути збільшені. Але в таких випадках ми завжди робимо все можливе, щоб звести подібні тимчасові зміни до мінімуму. Ми не несемо відповідальності за затримку з доставкою замовлення транспортною компанією. 5 днів - приблизний термін стандартної доставки. При обробці замовлення ми залишаємо за собою право або відправити Ваше замовлення повністю, або частково, у разі повернення товару зі складу постачальнику з яких-небудь причин. 

МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ВСЕ ЩЕ НЕ ДОСТАВЛЕНЕ, ЩО РОБИТИ?

Якщо ваше замовлення не прибув до передбачуваної дати доставки, ми вам раді допомогти. Перед тим як зв'язатися з нами, спробуйте:
Перевірити за допомогою посилання відстеження посилки, включеної в ваше електронне підтвердження відправки, де саме на даний момент знаходиться ваша посилка (якщо відстеження можливо для вашого замовлення).
Зайти в Мій особистий кабінет, щоб перевірити, що у нас правильну адресу доставки вашого замовлення, а також переконатися в тому, що ваша контактна інформація все ще актуальна.
Перевірити, що ви не пропустили електронне повідомлення, sms-повідомлення або повідомлення про спробу доставки від одного з наших перевізників. Можливо, що ваша посилка очікує вас в місцевому поштовому відділенні або депо доставки, або, може бути, вам необхідно домовитися про повторну доставці.
Запитати у сусідів, щоб переконатися в тому, що вони не прийняли посилку від вашого імені.
Якщо ви все ще не можете знайти вашу посилку, будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи форму для зв'язку праворуч від питання, і вставте ваш номер замовлення. Ви також можете зв'язатися з нами по електронній пошті. Ми відповімо вам протягом 12:00 і зробимо все можливе, щоб знайти вашу посилку. Якщо ми не зможемо цього зробити, ми повернемо вам гроші за покупку (повернення грошей не доступний, у разі якщо покупець вибрав безкоштовну-економ доставку).
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше розв'язати вашу проблему. 

ЯК Я МОЖУ ВІДСТЕЖИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Якщо ви замовляєте що-небудь безкоштовної-економ міжнародною доставкою, це буде, швидше за все, неотслежіваемих послуга. Це означає, що у нас немає номера відстеження, номера посилки, номера відправлення або коду, який ми могли б вам надати, щоб допомогти визначити місцезнаходження посилки.
Ви можете перевірити, чи був замовлення висланий з можливістю відстеження, якщо зайдете в ваш Особистий Кабінет і подивіться на свої останні замовлення.
Якщо в статусі вашого замовлення написано «Відстежити це замовлення», тоді при натисканні на посилання ви потрапите на сторінку кур'єра. Якщо ж статус показує «Відправлено», тоді ваше замовлення повинен бути доставлений вашій місцевій поштовою службою без можливості відстеження посилки.
У цьому випадку радимо вам звернутися в ваше місцеве поштове відділення, щоб дізнатися, чи є посилки на вашу адресу.
Зазвичай замовлення приходить до очікуваної дати доставки, зазначеної у вашому листі про підтвердження замовлення. Якщо він запізнюється, радимо звернутися в ваше місцеве поштове відділення.
ВАЖЛИВО! У разі вибору способу доставки без номера відстеження, наш магазин, а так само транспортна компанія не несе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки. Покупець самостійно оцінює всі ризики при виборі способу доставки без номера відстеження та покладає на себе відповідальність за втрату / крадіжку / пошкодження посилки, відправленої без номера відстеження. 

ЧИ ПОТРІБНО СПЛАЧУВАТИ МИТНІ АБО ІМПОРТНІ МИТА?

Якщо ви не перевищили ліміт отримання міжнародних поштових відправлень, то мита ви не платите.
Щоб отримати останню інформацію про місячних лімітах, розмірах мит і правилах митного оформлення, будь ласка, зв'яжіться з відповідною митною службою вашої країни.
Також варто врахувати, що митний контроль при огляді посилок враховує вартість замовлення до застосування знижки.
Хочемо також попередити, що митниця може попросити вас сплатити збір за обслуговування або податки, коли замовлення буде проходити митне очищення.


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.