ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

У ЯКІЙ ВАЛЮТІ Я МОЖУ ПРОВОДИТИ ОПЛАТУ?

КОЛИ З МОЄЇ КАРТИ БУДУТЬ ЗНЯТІ ГРОШІ НА ОПЛАТУ ЗАМОВЛЕННЯ?

ЧИ БЕЗПЕЧНО РОБИТИ ПОКУПКИ ОНЛАЙН?

ЯК СКОРИСТАТИСЯ ПРОМО-КОДОМ?

ЦІНА ЗМІНИЛАСЯ ПІСЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ, ПОВЕРНУТЬ МЕНІ РІЗНИЦЮ?

ЧОМУ ЗМІНИЛИСЯ ЦІНИ НА ТОВАРИ?

Я СКАСУВАВ ЗАМОВЛЕННЯ, ЧОМУ МЕНІ НЕ ПОВЕРНУЛИСЯ ГРОШІ ЗА НЬОГО?

ЧИ ПОТРІБНО ОПЛАЧУВАТИ МІЖНАРОДНІ БАНКІВСЬКІ ПЕРЕКАЗИ?

ЧОМУ Я ЗАПЛАТИВ БІЛЬШЕ ОЧІКУВАНОГО ЗА МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ? 

ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете використовувати будь-який з перерахованих нижче способів для оплати замовлення. Ваші дані надійно захищені, так як ми ставимося до безпеки платежів дуже серйозно.

21.png Оплата банківською картою. Ми дуже серйозно ставимося до шахрайства, тому всі володарі кредитних і дебетових карт проходять перевірку і отримують дозвіл до оплати як у нас, так і у банку або емітента картки. Зверніть увагу, що при оплаті картою може відбуватися подвійна конвертація коштів, що тягне за собою додаткову банківську комісію (утримувану Вашим банком), яка залежить від суми платежу. За більш детальною інформацією зверніться з Ваш банк. Також повідомляємо, що ми не несемо відповідальність за цю комісію.

22.png Роздрукуйте квитанцію про оплату і оплатіть її в будь-якому відділенні банку. Зверніть увагу, що при даному способі оплати може може стягуватися банківська комісія (утримувану Вашим банком), яка залежить від суми платежу. За більш детальною інформацією зверніться з Ваш банк. Також повідомляємо, що ми не несемо відповідальність за цю комісію.

23.png Скористайтеся терміналами самообслуговування і оплатіть замовлення. Зверніть увагу, що при даному способі оплати може може стягуватися банківська комісія (утримувану Вашим банком), яка залежить від суми платежу. За більш детальною інформацією зверніться з Ваш банк. Також повідомляємо, що ми не несемо відповідальність за цю комісію.

24.png Оплата післяплатою, через гаманці Kiwi і Webmoney не приймається.
Якщо ви хочете скористатися промо-кодом, то нагадуємо: можна використовувати тільки один код за замовлення, винятків для цього немає. 

У ЯКІЙ ВАЛЮТІ Я МОЖУ ПРОВОДИТИ ОПЛАТУ?

Ви можете проводити оплату в зручній для вас валюті. Всі наші ціни будуть відображені в тій валюті, яку ви оберете зі списку в правому верхньому кутку сторінки. 

КОЛИ З МОЄЇ КАРТИ БУДУТЬ ЗНЯТІ ГРОШІ НА ОПЛАТУ ЗАМОВЛЕННЯ?

Якщо ваша платіжна карта авторизуємо, оплата буде списана негайно, і ви отримаєте електронного листа, що підтверджує оплату вашого замовлення.
Якщо ж ваша карта була відхилена, то оплата не буде прийнята, а ми відправимо вам лист по електронній пошті, щоб дізнатися, чому ваш банк або емітент карти не пропустив оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, що, навіть якщо оплата була відхилена, ваша банківська виписка може тимчасово показувати, що ASOS взяв з вас гроші. Це відбувається, тому що деякі банки тимчасово заморожують запитану суму. Зазвичай кошти знову стають доступні протягом 10 робочих днів. Можна звернутися безпосередньо в банк, якщо виникли проблеми з оплатою замовлення, щоб дізнатися причину відхилення платежів. 

ЧИ БЕЗПЕЧНО РОБИТИ ПОКУПКИ ОНЛАЙН?

Безпечніше, ніж коли-небудь раніше. Ми використовуємо одну з найбільш безпечних систем оплати замовлень, існуючу на сьогоднішній день. Ми постійно аналізуємо і покращуємо наше програмне забезпечення з метою посилення безпеки.
Ми використовуємо для оплати відповідну галузевим нормам технологію Secure Sockets Layer (SSL), яка дозволяє кодувати потенційно конфіденційну інформацію, наприклад, ваше ім'я, прізвище, адресу, а також дані вашої кредитної картки. Інформація, якою обмінюються ваш комп'ютер і наш платіжний шлюз, не може бути прочитана в разі її перехоплення третіми особами. Дана технологія має наступні характеристики:
Ідентифікація - забезпечує пересилання даних від вашого браузера на відповідний сервер, а також надійність цього сервера.
Кодування - кодування даних, яка гарантує, що вони можуть бути прочитані тільки захищеним сервером.
Цілісність даних - перевірка того, що передаються дані не зазнали змін.
У малоймовірному випадку неправомочного використання вашої платіжної картки, ви повинні негайно повідомити про це емітента вашої картки для того, щоб отримати необхідний захист платежів. 

ЯК СКОРИСТАТИСЯ ПРОМО-КОДОМ?

Вам потрібно ввести код саме так, яким ви отримали його, без пробілів. Введіть або скопіюйте код в графу «Промо-код» Ви зможете перевірити це під замовленими товарами, так як буде прибрана сума знижки, а ціна буде виправлена.
Вам необхідно ввести знижку / промо-код при оформленні замовлення - потім це зробити не можна.
Якщо у вас не виходить скористатися промо-кодом, перевірте наступне:
В одному замовленні можна використовувати тільки одну знижку / промо-код
Не можна використовувати знижку / промо-код для покупки подарункових сертифікатів, а також для оплати послуги доставки
Наші знижки промо-коди різняться, як і їх правила і умови користування, так що обов'язково все перевірте, коли отримуєте якісь коди. Коди можуть діяти тільки на певні товари, а у більшості є термін дії. Ви зможете знайти правила і умови там же, де знайшли і сам код, будь то електронний лист або вебсайт.
Деякі коди будуть працювати тільки для певних людей або для покупців з певних країн. Якщо ви отримали код у листі на вашу електронну пошту, то цей код може бути прикріплений саме до цього електронної поштової адресою. Переконайтеся, що аккаунт, з якого ви намагаєтеся зробити покупку з промо-кодом, зареєстрований саме на ту електронну поштову адресу, на який був висланий код.
Якщо ви перевірили все це і ваш промо-код все одно не працює, зв'яжіться з нашою Службою підтримки. 

ЦІНА ЗМІНИЛАСЯ ПІСЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ, ПОВЕРНУТЬ МЕНІ РІЗНИЦЮ?

Ми є компанією, що працює онлайн, тому наші ціни змінюються в залежності від течій моди, запасів на складах та попиту клієнтів. У даному випадку ми не можемо провести повернення різниці в ціні. 

ЧОМУ ЗМІНИЛИСЯ ЦІНИ НА ТОВАРИ?

Хочемо запевнити вас, що ми ніколи спеціально не міняємо ціну товару просто заради того, щоб зробити її вище.
Ми постійно проводимо нові промо-акції та розпродажі, тому ціни можуть змінюватися. Коли розпродаж закінчується, ціна товару знову стає колишньою.
Також просимо врахувати, що курс валют впливає на відображувану в обраній валюті ціну, і вона буде змінюватися разом з дійсним курсом.
Ми залишаємо за собою право змінювати ціни в будь-який момент. 

Я СКАСУВАВ ЗАМОВЛЕННЯ, ЧОМУ МЕНІ НЕ ПОВЕРНУЛИСЯ ГРОШІ ЗА НЬОГО?

Хочемо підтвердити, що у випадку, якщо ви успішно скасувати замовлення, гроші за нього ми не знімаємо.
Іноді кошти резервуються банком і можуть бути помічені як списані на вашому рахунку. Однак хвилюватися нема про що: гроші за скасований замовлення все ще на вашому рахунку, банк зазвичай розморожує їх протягом 10 робочих днів. Просимо також врахувати, що деякі банки можуть утримувати заблоковані кошти до 30 днів, але ми ніяк не можемо вплинути на це. Будь ласка, зверніться безпосередньо в службу підтримки банку, щоб розблокувати кошти швидше.
Якщо кошти за скасований замовлення так і не з'явилися на вашому рахунку, радимо насамперед звернутися в банк разом з висланим вам листом про успішну відміну замовлення, щоб дізнатися, коли вони знову будуть доступні. 

ЧИ ПОТРІБНО ОПЛАЧУВАТИ МІЖНАРОДНІ БАНКІВСЬКІ ПЕРЕКАЗИ?

Цілком можливо, що ваш банк просить вас оплатити міжнародний переказ грошей - це прохання буде виходити безпосередньо від вашого банку і буде поза нашим контролем.
Ми не можемо точно сказати, чи повинні ви будете сплатити це чи ні, але ми помітили, що покупці, які оплачують свої покупки своєю місцевою валютою, зазвичай не повинні додатково платити за транзакцію.
Ми шукаємо способи зменшити ймовірність того, що вас все-таки попросять оплатити переказ коштів при покупці на нашому сайті.
Ми постійно розвиваємося і, крім поліпшення вже наявних способів оплати, сподіваємося запропонувати нові в найближчі кілька місяців. Ми сподіваємося, що це знизить ймовірність і вартість оплати таких міжнародних переказів.
Поки що при покупці на нашому сайті ми радимо по можливості користуватися місцевою валютою. 

ЧОМУ Я ЗАПЛАТИВ БІЛЬШЕ ОЧІКУВАНОГО ЗА МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Нам дуже шкода, що вам довелося заплатити більше очікуваного за ваше замовлення.
На це може бути декілька причин.
Ми проводимо оплату в тій валюті, яка обрана вами при оформленні замовлення. Якщо ваша місцева валюта - не та, яку ви обрали, тоді ваш банк буде виробляти конвертацію за своїм курсом.
Коли ви наступного разу будете робити у нас покупки, натисніть на прапорець у верхньому правому куті будь-якої сторінки, виберіть віконце «Змінити валюту», а потім натисніть на потрібну вам. Тоді всі наші ціни будуть вказані у вибраній вами валюті, і оплата буде теж проводитися саме в ній, якщо ви не поміняєте її до завершення оформлення замовлення.
Якщо ви використовуєте промо-код, знижка може не застосуватися до всіх товарів у вашому кошику. Для деяких промо-кодів є винятки, які ви можете подивитися в умовах користування кожного висланого вам промо-коду.
Якщо вам все ще здається, що ви повинні були заплатити менше, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і ми постараємося вам допомогти.


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.