ЯК Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

ЧИ ПОВЕРНУТЬ МЕНІ ГРОШІ ЗА ЗВОРОТНУ ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ?

ЧИ ОТРИМАЛИ ВИ МІЙ ПОВЕРНЕНИЙ ТОВАР?

ЧОМУ МЕНІ ПОВЕРНУЛИ НЕПРАВИЛЬНУ СУМУ?

ЧОМУ У МОГО ЗАМОВЛЕННЯ СТАТУС "ПОВЕРНЕНИЙ ВІДПРАВНИКУ"?

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНА БУЛИ ЗРОБЛЕНІ НЕПРАВИЛЬНО?

ДЕ ЗНАЙТИ ФОРМУ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ?

ЯК МЕНІ ПОВЕРНУТИ ЗАМОВЛЕННЯ АБО ЧАСТИНУ ЗАМОВЛЕННЯ?

Я ПОВЕРНУВ ВАМ ТОВАР, АЛЕ ЩО, ЯКЩО МОЯ КАРТКА ДІЙСНА/ЗАКРИТА/ВТРАЧЕНО/ВКРАДЕНА?

АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ 

ЯК Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Ми хочемо надати вам можливість повернути товари (у тому числі і придбані на розпродажі) без зайвого клопоту, так що ви можете повернути будь-який товар протягом 30 днів з моменту отримання замовлення.
Хочете щось повернути? Немає проблем. Ви можете повернути товар, скориставшись будь-якою поштовою або кур'єрською службою. Тільки переконайтеся, що повертаєте товари саме в тому стані, в якому вони до вас прибутку.
Оскільки відповідальність за збереження посилки лежить на вас до тих пір, поки вона не прибуде на наш склад, не забудьте запросити підтвердження відправки у вашої поштової служби. Таким чином, якщо ваша посилка загубиться в пересиланні, ви будете мати доказ того, що ви її відправили.
Все, що нам від вас вимагається - це номер вашого вихідного замовлення, до якого цей товар відноситься, а також ваші дані. Без цієї інформації ми не зможемо оформити повернення грошей, тому переконайтеся, що вклали заповнену форму про повернення в посилку з повертається товаром.
Якщо ви хочете замінити товар на аналогічний іншого кольору або розміру, вам необхідно розмістити нове замовлення. Вислати заміну товару, що повертається, який вам не підійшов або не сподобався, ми не можемо, але ми зробимо повернення грошових коштів по отриманні посилки на нашому складі.
Форма повернення доступна в особистому кабінеті покупця.
Як правило, повернення товару на наш склад займає до 21 робочого дня, в залежності від країни проживання та обраної вами поштової служби.
Як тільки ми отримаємо товар, що повертається в оригінальному стані, ми направимо вам електронного листа і повернемо платіж тим же способом, який ви використовували для оплати. Зазвичай обробка повернутої посилки відбувається протягом 24 годин.
Будь повертані суми автоматично перераховуватимуться на карту, яку ви використовували для розміщення початкового замовлення. Це звичайно займає три робочі дні, в залежності від вашого банку / емітента картки. Також просимо врахувати, що при поверненні будь-якого товару з його вартості віднімається вся знижка повністю, використана при оформленні замовлення, якщо без повернутого товару загальна вартість замовлення не відповідає умовам знижки.
Якщо товар буде повернений нам в неналежному стані, що малоймовірно, ми будемо змушені повернути його вам, при цьому вартість пересилки ви будете зобов'язані самостійно сплатити. 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

Необхідно здійснити повернення? Без проблем!
Ви можете повернути будь-який товар і зажадати повернення грошей протягом 30 днів з моменту отримання початкового замовлення.
Якщо ви хочете замінити товар на інший розмір, колір або інший товар, вам потрібно буде розмістити нове замовлення. Вислати заміну товару, що повертається, який вам не підійшов або не сподобався, ми не можемо, але ми зробимо повернення грошових коштів.
Ми повернемо вартість придбаного вами товару. Це стосується і товарів, куплених на розпродажі. Товар повинен бути повернутий саме в тому стані, в якому ви отримали його. Товар повинен мати заводську упаковку. Всі бирки, наклейки, захисні плівки на екранах телефонів, захисні плівки на корпусі, захисні плівки на аксесуарах повинні бути на місці. Видалення захисних плівок не допускається. Також просимо врахувати, що при поверненні будь-якого товару з його вартості віднімається вся знижка повністю, використана при оформленні замовлення, якщо без повернутого товару загальна вартість замовлення не відповідає умовам знижки.
Ми не зможемо прийняти повернення у разі, якщо ви пошкодили заводську упаковку. Так само ми не приймемо повернення у разі, якщо були видалені бирки, захисні плівки, встановлені додатки, що відрізняються від заводської комплектації, товар має сліди використання. Ви повинні повернути товар саме в тому вигляді, в якому ви його отримали. Рекомендуємо вам не користуватися отриманим товаром до моменту його повернення. В іншому випадку ми відмовимо вам у поверненні товару.
Ми зможемо оформити повернення тільки тоді, коли отримаємо вашу посилку на нашому складі. Ця пересилання може зайняти до 21 робочого дня (виключаючи вихідні та святкові дні).
Ми не можемо прийняти повернення товарів, якщо поряд з назвою товару стоїть знак "+", з гігієнічних міркувань. Однак, якщо товар знаходиться в недоторканою оригінальній упаковці, або якщо товар є бракованим, повернення можливе.
Ми намагаємося приймати всі товари, що повертаються, незалежно від того, упаковані вони в оригінальну упаковку. Якщо товар буде повернений нам в неналежному стані, що малоймовірно, ми будемо змушені повернути його вам.
Всі товари після повернення перевіряються вручну.
Відповідальність за збереження товарів лежить на вас до моменту їх повернення на склад. Ласка, забезпечте належну упаковку товарів, щоб запобігти його пошкодженню під час пересилки.
Ми не несемо відповідальності за будь-які товари, які були повернуті нам помилково.
Обробка повернутої посилки може займати до 24 годин.
Переконайтеся, що використовувана поштова служба здійснює страхування вартості товарів, які ви повертаєте, або що ви отримаєте підтвердження про відправку.
Адреса для повернення: MODNY INT. Gaoxin South 7th Road, Shenzhen, Guangdong, 518057, China.
Якщо ви хотіли б повернути гроші за ваш товар, але з якоїсь причини не можете відправити його нам назад, тоді повернення грошей за нього буде здійснено на наш розсуд. 

ЧИ ПОВЕРНУТЬ МЕНІ ГРОШІ ЗА ЗВОРОТНУ ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ?

Як правило, ми повертаємо вартість товару, але не вартість доставки.
Це не поширюється на випадки, коли ваше замовлення було відмінено у разі помилки або шлюбу. Однак тоді вам необхідно насамперед зв'язатися зі Службою підтримки і повідомити про проблему, і тільки після цього повертати посилку. 

ЧИ ОТРИМАЛИ ВИ МІЙ ПОВЕРНЕНИЙ ТОВАР?

Як тільки повернутий вами товар буде отриманий і перевірений на нашому складі, ми негайно відправимо вам підтвердження електронною поштою. Обробка повернутого замовлення може зайняти до 24 годин.
У тому малоймовірному випадку, якщо ви не отримали від нас повідомлення протягом зазначеного нижче строку, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і ми відповімо вам протягом шести годин.
Звертаючись до нас, вкажіть номер замовлення, який з замовлених товарів ви повернули, а також всі номери доставки, отримані від пошти або кур'єрської служби.
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше розв'язати вашу проблему. 

ЧОМУ МЕНІ ПОВЕРНУЛИ НЕПРАВИЛЬНУ СУМУ?

Ми приносимо свої вибачення, якщо при поверненні ваших коштів ми допустили помилку.
У такому випадку зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і ми постараємося якнайшвидше вирішити дану проблему.
На суму, яку вам повернули, може вплинути наступне:
Вартість доставки, яка відшкодовується тільки у випадку відміни замовлення відповідно до Правил віддалених продажів або у випадку доставки бракованих товарів.
Знижки, які були використані в момент оформлення замовлення, і які можуть бути недійсними в момент повернення. Також просимо врахувати, що при поверненні будь-якого товару з його вартості віднімається вся знижка повністю, використана при оформленні замовлення, якщо без повернутого товару загальна вартість замовлення не відповідає умовам знижки.
Різниця в обмінному курсі банку. 

ЧОМУ У МОГО ЗАМОВЛЕННЯ СТАТУС "ПОВЕРНЕНИЙ ВІДПРАВНИКУ"?

Якщо інформація, доступна по посиланню для відстеження, показує, що ваша посилка була повернута відправнику, це означає, що її відправили назад до нас на склад.
Цьому може бути багато причин. Якщо ви вибирали експрес-доставку, то справа може бути в тому, що кур'єр не зміг знайти адресу, йому ніхто не відкрив кілька разів підряд, або могли виникнути проблеми з митницею.
Якщо тому повернулася посилка, відправлена ​​неотслежіваемих способом доставки, то справа може бути у вашому адресі. Радимо перевірити адресу, вказану у вашому Особистому Кабінеті. Також радимо постаратися укластися в 30 символів за рядок при введенні адреси доставки, тому що в противному випадку адреса може не поміститися на посилці, і поштове відділення не зможе доставити її.
На жаль, статус «Повернуто Відправникові» означає, що замовлення відправляється назад до нас. Ми не можемо вислати це замовлення заново, але ми повинні отримати його через 21 робочий день, і тоді ми відразу ж повернемо вам гроші за нього.
Якщо ваше замовлення відправили назад, ви можете розмістити новий, як робите зазвичай. На всяк випадок обов'язково перевірте дані у вашому Особистому Кабінеті і переконайтеся, що все вказано вірно. 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНА БУЛИ ЗРОБЛЕНІ НЕПРАВИЛЬНО?

Ми приносимо свої вибачення, якщо ми допустили помилку. Якщо ви хотіли провести обмін товару, але замість цього отримали повернення грошей, можливо, це сталося, тому що ми не змогли обміняти ваш товар на той, який ви хотіли.
У такому випадку ми проводимо повернення коштів, щоб дати вам можливість придбати інший товар на ваш вибір.
Просимо врахувати, що в даний момент обмін товару можливий тільки для жителів Польщі. Для покупців з інших країн вислати заміну ми не можемо, і в цьому випадку буде проведений автоматичне повернення грошових коштів.
Якщо ви хотіли повернути товар, а замість цього вам його обміняли на інший, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, яка постарається вирішити цю проблему. 

ДЕ ЗНАЙТИ ФОРМУ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ?

Форма для оформлення повернення доступна у вашому особистому кабінеті. просто заповніть її коректно і натисніть кнопку "оформити повернення". 

ЯК МЕНІ ПОВЕРНУТИ ЗАМОВЛЕННЯ АБО ЧАСТИНУ ЗАМОВЛЕННЯ?

Хочете щось повернути? Немає проблем!
Все, що нам від вас вимагається - це номер замовлення, до якого відноситься даний товар, і ваші особисті дані. Ми відправимо вам витрачену суму протягом 24 годин після отримання повернення на нашому складі - це може зайняти до 21 робочого дня. Без цієї інформації ми не зможемо оформити повернення грошей або заміну. Тому переконайтеся, що вклали заповнену форму про повернення в посилку з повертається товаром. Також переконайтеся, що товар повертається в первісному стані, без слідів використання та експлуатації, з наявністю всіх бирок, захисних плівок, інструкцій, упаковок, без встановлених сторонніх додатків. Важливо! Для того, щоб ми підтвердили і прийняли повернення, товар не повинен бути використаний, товар повинен бути повернутий у первісному вигляді. 

Я ПОВЕРНУВ ВАМ ТОВАР, АЛЕ ЩО, ЯКЩО МОЯ КАРТКА ДІЙСНА/ЗАКРИТА/ВТРАЧЕНО/ВКРАДЕНА?

Повернення коштів все одно буде оформлений на дані цієї карти, якщо її рахунок ще відкритий. Коли карта втрачена, вкрадена або закрита, ми все ще можемо повернути гроші на неї, так як рахунок залишається активним. Ви можете звернутися до вашого банку або емітенту карти, щоб дізнатися про це докладніше.
Ми не можемо оформити повернення коштів на іншу картку навіть на ваше прохання - це автоматичний процес.
Якщо через десять робочих днів після оформлення повернення ви не побачите повернуті вам гроші на вашому рахунку, будь ласка, зв'яжіться з нами. 

АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ

Ви повинні будете відправити повернення до нас на склад за вказаною нижче адресою. Оскільки відповідальність за збереження посилки лежить на вас до тих пір, поки вона не прибуде на наш склад, не забудьте запросити підтвердження відправки у вашої поштової служби.
Адреса для повернення: MODNY INT. GROUP Gaoxin South 7th Road, Shenzhen, Guangdong, 518057, China


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.