ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ МІЙ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ?

ЧОМУ Я НЕ ОТРИМУЮ ПОВІДОМЛЕННЯ І РОЗСИЛКУ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ?

ЯК МЕНІ ВІДМОВИТИСЬ ВІД ПІДПИСКИ НА РОЗСИЛКУ?

ЯК ВІДНОВИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

ЯК Я МОЖУ ЗМІНИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ОТРИМАНИЙ ХИБНИЙ АБО БРАКОВАНИЙ ТОВАР?

ТОВАР ВІДСУТНІЙ В ОТРИМАНОМУ ЗАМОВЛЕННІ, ЩО РОБИТИ?

ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

ЧИ МОЖУ Я ЯК-НЕБУДЬ ЗМІНИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ? 

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ МІЙ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ?

Щоб робити покупки, а також переглядати і відстежувати свої замовлення, вам необхідно увійти в ваш Особистий кабінет.
Якщо не відкривається сторінка входу в особистий кабінет, ми можемо порадити вам спробувати скористатися іншим інтернет-браузером, а також почистити вашу кеш-пам'ять і ваші файли Cookies.
Сookie - це невеликий файл, який зберігається на вашому комп'ютері і за допомогою якого ми отримуємо інформацію про вас кожен раз, коли ви заходите на наш сайт.
Будь ласка, зверніть увагу, що якщо у вас є товари, додані в корзину або в "Вибране", вам потрібно записати назву / код товару, так як вони не збережуться після видалення файлів cookie.
Ми рекомендуємо завжди використовувати останню версію операційної системи, напр. Windows, OSX і т.д.
Якщо ви бачите повідомлення про те, що система не розпізнала вашу адресу електронної пошти / пароль, виконайте такі дії:
Переконайтеся, що ви використовуєте адресу електронної пошти та пароль, які ви ввели при реєстрації.
Якщо ви забули свій пароль, натисніть на посилання "Відновити пароль" на сторінці входу в систему і введіть свою адресу електронної пошти. Після цього ми відправимо вам повідомлення по електронній пошті з нагадуванням пароля.
Якщо ви три рази невірно ввели адресу електронної пошти та / або пароль, ваш Особистий кабінет буде заблокований на 30 хвилин.
Якщо після цього ви все ще не можете увійти в Особистий кабінет, зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Якнайдетальніше опишіть проблему, включіть скріншоти всіх повідомлень про помилки, які ви отримали. Також опишіть, як ви намагалися вирішити виниклу проблему. 

ЧОМУ Я НЕ ОТРИМУЮ ПОВІДОМЛЕННЯ І РОЗСИЛКУ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ?

Після реєстрації та підтвердження замовлення ви почнете отримувати від вас повідомлення по електронній пошті, у тому числі розсилку новин, повідомлення з підтвердженнями замовлень і повернень, а також відповіді від Служби підтримки.
Є кілька причин, за якими ці повідомлення вам не доставляються.
Ваша програма / сервер електронної пошти може приймати наші повідомлення за спам. Для того, щоб вирішити цю проблему, додайте contact@modny.com.ua в список контактів / адресну книгу програми.
Переконайтеся, що адреса, яку ви ввели при реєстрації на сайті, вірний. Для цього просто увійдіть в Особистий кабінет (якщо ви пам'ятаєте адресу, яку ви використовували раніше). Якщо адреса невірний, вам потрібно ввести всі зміни самостійно, так як ми не зможемо зробити це за вас навіть на ваше прохання.
Якщо це не вирішило вашу проблему, зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Детально опишіть проблему. Ми зробимо все можливе, щоб її вирішити. 

ЯК МЕНІ ВІДМОВИТИСЬ ВІД ПІДПИСКИ НА РОЗСИЛКУ?

Якщо ви більше не хочете отримувати нашу розсилку, ви можете легко відмовитися від неї одним із таких способів.
Натисніть на посилання в одному з наших листів.
Увійдіть в Особистий кабінет, натисніть "Змінити" в розділі "Деталі" і приберіть галочку в графі "електронна пошта"
Будь ласка, зверніть увагу, що після скасування підписки на розсилку може пройти до 7 днів, перш ніж зміни вступлять в силу.
Передумали? Ви легко можете знову підписатися на розсилку: для цього просто зв'яжіться з нашою Службою підтримки. 

ЯК ВІДНОВИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

Якщо ви забули свій пароль, хвилюватися немає про що: ви легко зможете знову зайти в свій Особистий Кабінет.
Загляньте на сторінку входу в правому верхньому кутку сторінки. Натисніть на кнопку "Забули пароль?" і введіть вашу адресу електронної пошти, на який зареєстрована ваша обліковий запис.
Ми негайно надішлемо посилання для створення нового пароля на Вашу зареєстровану електронну поштову адресу. 

ЯК Я МОЖУ ЗМІНИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

Ви можете змінити свій пароль, адресу електронної пошти та будь-яку іншу інформацію в будь-який момент. Для цього відкрийте свій обліковий запис і натисніть кнопку "Змінити мою інформацію". 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ОТРИМАНИЙ ХИБНИЙ АБО БРАКОВАНИЙ ТОВАР?

Ми прагнемо відразу ж розібратися з проблемами, пов'язаними з доставкою помилкового чи бракований товару.
Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і вкажіть номер вашого замовлення, а також назву і артикул помилкового чи бракованого товару. Будь ласка, обов'язково повідомте нам про проблему, перш ніж відправляти товар назад, щоб ми могли повернути вам вартість зворотної пересилки.
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше розв'язати вашу проблему і відправити вам заміну товару. Якщо вам був відправлений помилковий товар, ми відправимо правильний в найкоротші терміни.
Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар має дефект, ознайомтеся з нашими Умовами повернення. 

ТОВАР ВІДСУТНІЙ В ОТРИМАНОМУ ЗАМОВЛЕННІ, ЩО РОБИТИ?

Товари могли бути відправлені в окремих посилках, тому просимо вас зайти в вашу електронну пошту і перевірити, чи не надійшло вам повідомлення про те, що ваш товар прибуде окремо.
Якщо ваше замовлення був відправлений у різних посилках, то в накладній на кожну посилку будуть вказані саме ті товари, які включені в дану посилку. Будь ласка, перевірте накладні на всі отримані вами посилки, щоб переконатися, що ви нічого не пропустили.
Якщо який-небудь товар відсутній, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і вкажіть номер вашого замовлення, найменування та артикул відсутнього товару. Ми вирішимо цю проблему без зволікання.
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше допомогти вам. 

ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Якщо ви вибрали доставку поштою, ви можете скасувати своє замовлення протягом однієї години з моменту розміщення замовлення.
Якщо ви вибрали будь-який інший спосіб доставки (наприклад, експрес-доставку кур'єром), у вас буде всього 30 хвилин на те, щоб скасувати ваше замовлення з моменту його підтвердження.
Якщо ви хочете скасувати своє замовлення, натисніть тут для входу в ваш Особистий Кабінет. Подивіться на свій останній замовлення: якщо поряд з ним є кнопка «Скасувати / Переглянути», то у вас ще є час, щоб скасувати замовлення, натиснувши цю кнопку. Статус зміниться на "Скасовано".
Після закінчення цього часу (1:00 для стандартної доставки і 30 хвилин для експрес-доставки) скасувати замовлення неможливо.
Просимо врахувати, що у разі успішної відміни заказу гроші не знімаються з вашого рахунку, але іноді ваш банк або емітент карти блокує цю суму на строк до 10 робочих днів. У цьому випадку ви можете звернутися безпосередньо в ваш банк, щоб дізнатися, чи можна отримати доступ до цих коштів швидше. 

ЧИ МОЖУ Я ЯК-НЕБУДЬ ЗМІНИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ми не в змозі змінити будь-яку частину вашого замовлення, спосіб доставки або оплати після того, як ви підтвердили ваше замовлення.
У вас є можливість скасувати своє замовлення протягом 1:00 при стандартній доставці і протягом 30 хвилин при експрес-доставці: для цього пройдіть в ваш Особистий Кабінет і натисніть кнопку «скасувати» поруч з номером вашого останнього замовлення. Після закінчення цього часу скасувати ваше замовлення неможливо.


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.