ЯКУ ГАРАНТІЮ ВИ НАДАЄТЕ?

КУДИ МЕНІ ЗВЕРТАТИСЯ ПО ГАРАНТІЇ?

ЧОМУ МЕНІ ВІДМОВИЛИ В ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ? 

ЯКУ ГАРАНТІЮ ВИ НАДАЄТЕ?

Ми надаємо гарантію на якість товару яку надає виробник. Повернути товар Ви можете в 30-денний термін з моменту отримання.
Якщо у Вас виникли будь-які питання чи пропозиції з приводу наших правил, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки. 

КУДИ МЕНІ ЗВЕРТАТИСЯ ПО ГАРАНТІЇ?

Ви можете звернутися з питаннями гарантійного обслуговування протягом гарантійного терміну, наданого виробником, з моменту отримання початкового замовлення.
Відповідальність за збереження товарів лежить на вас до моменту їх повернення на склад. Ласка, забезпечте належну упаковку товарів, щоб запобігти його пошкодженню під час пересилки.
Обробка посилки може займати до 24 годин.
Переконайтеся, що використовувана поштова служба здійснює страхування вартості товарів, які ви повертаєте, або що ви отримаєте підтвердження про відправку.
Адреса для відправлення посилки: MODNY INT. GROUP Gaoxin South 7th Road, Shenzhen, Guangdong, 518057, China 

ЧОМУ МЕНІ ВІДМОВИЛИ В ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ?

Ви можете звернутися з питаннями гарантійного обслуговування протягом гарантійного строку, наданого виробником, з моменту отримання початкового замовлення.
Ми однозначно відмовимо вам у гарантійному обслуговуванні у разі якщо: товар використовувався не за призначенням; товар піддавався механічних впливів; товар піддавався залитию рідинами; у разі відправлення товару на наш склад без дозволу відправки товару з нашого боку; товар використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню; якщо товар має сліди спроб некваліфікованого ремонту; якщо дефект викликаний зміною конструкції виробу; якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб; якщо виявлені пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, окисленням, попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні недоліки виробу: механічні пошкодження, які виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві); пошкодження, спричинені недбалим, неакуратним поводженням і недотриманням правил догляду за виробом.


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.